Forum / General Discussion / xmas event results

xmas event results

it was pretty fun, got to see every1 on ruen again it was nice

participants:

Satros
Thugg
MuyoMan
Sythest
Staticgirl
Kittie
VenomBlade
Murderer
Bhaal
Mattman
DeathKiller

nonwars:
macbeth
seraph

ggs every1

yeah it was fun, especially owning all you noons again! hahah jk

lol syth wut bout that other thread u said maps were cool, but wasn't funzors?
ya sat good times. and GG's every1

nooo when we changed it to the snowmap sat made it w as dumb because everyone was being a noob and wouldnt play forts and crap. lol

AHHh iC
heh meh bleh

Sythest wrote:
nooo when we changed it to the snowmap sat made it w as dumb because everyone was being a noob and wouldnt play forts and crap. lol

said the homo who as soon as we started the map ran to the axe and started axing every1 who was having a snowball fight, camping and blocking the door so no1 wuld have fun playing the map

hehe

Wasn't there another non-war person there, too? The guy that got 28 straight kills or something.

yeah macbeth

lmao i guess, the map shoulda been bigger, but u did so good for how long u had.

I guess it was him.

Oh, and you ever figure out why we were invisible?

Bhaal wrote:
Oh, and you ever figure out why we were invisible?

no its some server bug i think

its weird HOV (halls of valhalla rune expansion) skins work in dm and tdm modes but when we play arena, which is a HOV addon, u cant see hov characters or it jsut says connecting. for peopel who try to join with hov skins, arena doesnt work without hov, yet the server isnt letting hov skins connect. wtf! im gunna test arena on macbeth's sevrer and see if hov skins can conenct, since he has the same host, if he can see hov skins on his server then im gunan delte everything on our sevrer and reload rune completely >.<

u dont think it would b that maybe the people that were invisible downloaded stuff off forums. and other people just received files from clicking server from rune? probably not but im just throwing it out there ^^

nope deffinatly not

aightys.

in the map with the snow balls and the snow fort, the ice was laggy lol

Yeah right guys You know it wuzn't that kewl without WICK D there
Jk. Anyways, yeah.
Hope you guys have a safe holiday. ^^
.
Exept Kittie
I hope she gets eaten by the abominable snowman or something. Friggin mean catperson.

heeh
ya happy holidays.

Satros wrote:
it was pretty fun, got to see every1 on ruen again it was nice

participants:

Satros
Thugg
MuyoMan
Sythest
Staticgirl
Kittie
VenomBlade
Murderer
Bhaal
Mattman

nonwars:
macbeth
seraph

ggs every1
am i up there?

Satros wrote:
said the homo who as soon as we started the map ran to the axe and started axing every1 who was having a snowball fight, camping and blocking the door so no1 wuld have fun playing the map
hehe

wow slow down there chiko.hehe

oh oops ill add you

Sythest wrote:
yeah it was fun, especially owning all you noons again! hahah jk

wtf is a noon? isnt that a time?