Forum / General Discussion / The type of girls...

The type of girls...

Man you better.and so on HAHAHAHAHAAA

FYALZodiacWAR wrote:
Great!!! where these bitches at again i want to fuck cuzzo

Lol fucking b-day tomorrow im getting so Irish tonight till..untill.and so on bitches hahahaha.

lol, drink for me man!
I was at a friend's birthday party on friday, well, this is how I ended up lol:

lmfao, drunk ass

Staticgirl wrote:
lmfao, drunk ass

Yea, was really fun tho

until you woke up with one of the girls who sadosi posted pics of on this thread.

ewwwwwwwwwwwww!!!! ><

Satros wrote:
until you woke up with one of the girls who sadosi posted pics of on this thread.

Nah, not really, tho there was this girl who poured water on my ass while I was sleeping, so when I woke up I threw two beer bottles at her, the bitch got away tho

ewwwwww

Lucian wrote:
Nah, not really, tho there was this girl who poured water on my ass while I was sleeping, so when I woke up I threw two beer bottles at her, the bitch got away tho

well did you get some stink on your dinck?

Osidius~Emphatic wrote:
well did you get some stink on your dinck?

wtf? no comment lol

SaDosi wrote:
lolol! ew!! the 3rd one is realllllllllllllllllllly nice.. i shouldnt of put her up here lol.. but these 3 girls liked me before and it was awkward.. they all tried to ask me out without actually asking me out..

you got some discustign taste dude might as well fuck an animal.

or bounce a midget like a lap top gotta love that one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NO MORE MIDGETS!

Staticgirl wrote:
NO MORE MIDGETS!

did you hear about the 80.LB Midget?. . .He had 40.LB balls. . .He was half NUTS!!!!!

What'd i just say?

Go to time out bitch!

Staticgirl wrote:
What'd i just say?

Go to time out bitch!

ok sat i sat my time out holding a penny to the wall with my nose for 3 days so . . . .am i done !!!!??????

Lol wheres Kar when u need her

probly sexing her denmark boyfreind lmao

lmao she always dissapears!

kool, that makes us Demi-gods.