Forum / General Discussion / SWAR

SWAR

yo how we fix this cookies prob> lots of ppl are getting it (they jsut wont stay)
also how do we back up the forusm incase anything happens

<.< i don't know how to fix that cookies prob @_@ i think the forums are bugged or sumthing and to make backup, all to do is to copy the forums direction in the ftp i think.. i'm a noob with forums systems >.<

I MUST PROTEST IN CLOSING THE SIGGY SHOP HERE!

k.

k

jedi i dont approve of ur sig

yeah no shit jedi . . .i got shit on. . .for just a T. .shirt!!!! that sig reminds me of (KFC) !!!!!!
but what the fuck happened to freedom of religion? lol . . .ok me and Jedi will talk in toung's and pray to (LOKI)& read the scriptures of ancient text !!!

. . .lol I'm out of my element!!!!

suicide

godbelow.jr wrote:
suicide

you would!!!!

Staticgirl wrote:
I MUST PROTEST IN CLOSING THE SIGGY SHOP HERE!

ummm.. wat for???

Osidius~Emphatic wrote:
yeah no shit jedi . . .i got shit on. . .for just a T. .shirt!!!! that sig reminds me of (KFC) !!!!!!
but what the fuck happened to freedom of religion? lol . . .ok me and Jedi will talk in toung's and pray to (LOKI)& read the scriptures of ancient text !!!

. . .lol I'm out of my element!!!!

wtf?

SaDosi wrote:
jedi i dont approve of ur sig

I don't approve of your face

I don't approve of your mangina.

Jedi wrote:
I don't approve of your face

OOOOoooooooooooooh fried you like chicken, static

Loki wrote:
I don't approve of your mangina.

Ummm. your not approved at all loki

MEXICO

Loki wrote:
I don't approve of your mangina.

mangina? are you saying you have Pussy? and you dont approve of his manTastic?

. . .Urk.

its time for loki to join the GayBob Tight Pants group

ouch my gutt hurts lol laugh to damn hard {Burp{{{ . . .thats better!!!!

.

Panama

Staticgirl wrote:
I MUST PROTEST IN CLOSING THE SIGGY SHOP HERE!

K.

/banned.