Forum / General Discussion / POLL! A or B

POLL! A or B

What one loosk better/more badass

  • Pic A (sharp teeth) (50%, 6 Votes)
  • Pic B (Normal) (50%, 6 Votes)
Number of votes: 12

A:

B:

only the teeth differ

also artistic suggestions if you have any

B FOR BEEEEEEEES!!!!

i think you should make one with some form of a rose intergrated into the pic like im sure someone here could make a sick pic of the rose intertwined in the skull and coming out of the eye socket or like a rose in the teeth but i like the sharp teeth too

KURN THE LETTERSSSSSSSSSSSSS

especially the W and the {

wtf does kurn mean

bPORR wrote:
i think you should make one with some form of a rose intergrated into the pic like im sure someone here could make a sick pic of the rose intertwined in the skull and coming out of the eye socket or like a rose in the teeth but i like the sharp teeth too

im trying to keep it fairly simple so it can be used as a symbol or sometihng, trying to make it unqiue though and not just a normal looking skull

i love those. i think i like the second one better, cause it looks more like a traditional skull.

bPORR wrote:
i think you should make one with some form of a rose intergrated into the pic like im sure someone here could make a sick pic of the rose intertwined in the skull and coming out of the eye socket or like a rose in the teeth but i like the sharp teeth too

lollllll THAT SOUNDS LIKE AN ED HARDY SHIRT! OH NOES MY RHINESTONES :'[****

I like B, the other one looks too much like something from Resistence. Keep a classic skull. I might suggest putting some hyaline cracks, but if that is too intricate its fine as is.

B is good
A ok
i would combine the two make a (C)  from (B) with the sharp k9s
or atleast have (A)have its jaw open ,,,,and this would make a (D)

A ftw. Tho there's something wrong with that skull still but I dunno what

Osidius~Emphatic wrote:
B is good
A ok
i would combine the two make a (C)  from (B) with the sharp k9s
or atleast have (A)have its jaw open ,,,,and this would make a (D)

Fuck yeah, vamp style. See. He thought of it too. Ha Ha HAAA!!!
Anyway. I like them both. But can only pick one. Damn it all

HAIL!

you should like instead of putting a flower in its mouth how about a manatee or a bee or make it have honeycomb eyes or change it into the gobby goblin or somethin like that.or have it suckin on a goats utter for goatsex

i feel like the front fangs in A are kidna messed up but i think i know how to make them better, i want to make it original looking not jsut like a "normal plain skull" i want something weird with it, something that it defines it as "that war skull" no what i mean

idk i think B = generic skull lol u gotta add something different to make it unique and keep the sharp teeth in A and prob put the > TwoSlot wrote:

hyaline cracks
and add something else thats sick to it

A!!! Duhh D: Anyone that votes B is obviously working for the BEES

Give it a top hat

heres another one
tell me what you think

made the eyes liek that so they were kinda creepy in a way, but may be too "cutesy"

defintely the second one. first one looks too happy o.o

It looks liek a robot to me lol

yeah kina robo but uhh yeah 2nd one