Forum / General Discussion / **OFFICAL** FIFA World Cup Thread

**OFFICAL** FIFA World Cup Thread

is WaR ready?

inb4knightandbporr2mancirclejerk

Fucking footfairies

TwoSlot wrote:
Fucking footfairies

how do they work?

fucking liftfairies alls they do is get half naked and do queer shit

not gay at all

i def dont understand that picture at all

Kar wrote:
i def dont understand that picture at all

talkin about the big fella squatting a shitload and his partner spotting him or the chick blowing the dust off her unused vibrator which has somethin to do with soccor

lol the one with the girl and the vibrator. how does that have anything to do with soccer? o.o

are u guys retarded hahhaha guys get all into watching soccer, & will be too busy to secks their womens so they need to dust off their vibrators lawd  :rolleyes:

ohhh. lmao. soccer > seks REALLY? o_o

ja, you can't get aids like cj_guns did from watching soccer

ThuGG wrote:

haha i saw this today

they should of put germany on the left lol

So during the game today alls i was able to hear was

http://en.wikipedia.org/wiki/Vuvuzela

Worst audio ever had to mute it fuuuu at south africans.

usa got cheated out of 2 goals this round and still managed to top it \o/

kNIGht wrote:
usa got cheated out of 2 goals this round and still managed to top it \o/

nigga ref was nigga in game 2 calling shit out of nowhere just to hate & i loled at how scum Algeria was purposely taking out US people on breakaways instant red card imo. Landon Donovan was just like :troll: FUCK YOU NIGGAS  :datass: win

Wait.. people actually care about soccer? Learn somethin new everday.

Staticgirl wrote:
Wait.. people actually care about soccer? Learn somethin new everday.

same thing i said.

Spain \o/