Forum / General Discussion / * Important Message *

* Important Message *

I would just like to say. I win at life. I own all you, good game. lmao NINJA IN THE MIST!

poop

if i see poop one more time im gonna punch u in the head later today

poop

fury is gonna kick ur ass venom and im gonna help cuz u say poop to much damn it!!!!!!

thats true. find a better word lol.

sythest: psh. there are ppl wayyy better at life than you =P

umfs
is that better ^^

noob noob noob noooobbb.. lol. ya poop is overrated..