Forum / General Discussion / 'Empties'

'Empties'

what do you call empty bottles and cans?

  • bottles & cans (50%, 5 Votes)
  • empties (50%, 5 Votes)
Number of votes: 10

Satros says everyone he knows calls empty cans & bottles fuckin 'empties'
ex: 'yo bro put ur empties in this bin'

I say normal people just go
ex: 'yo bro put ur bottles (or cans) in that bin'

empties sounds mad ghey, like in the category of calling Mario - 'Merio'
debate

empties sounds mad ghey

bPORR{{WaR}} wrote:
Satros says everyone he knows calls empty cans & bottles fuckin 'empties'
ex: 'yo bro put ur empties in this bin'

I say normal people just go
ex: 'yo bro put ur bottles (or cans) in that bin'

empties sounds mad ghey, like in the category of calling Mario - 'Merio'
debate

bporr there is no reason you would ever use this phrase because you have never been in the situation, having tons of people drinking both cans and bottles of beer, and also need to hide them if a ra comes in a separate place, it necessitates this use of the word, and it is only used when drinking in potentially dangerous situations, not at your soda drinking parties. I repeat we only use this word when partying, not at a barbecue, not when you are at a sports game, only when your drinking

Your bro comes in and finishes his beer, he asks "Where do you want empties?" This is shorter than saying "Where would you like me to put my 'Empty Bottles or Cans'?, you can't just say cans or bottles because that doesn't tell you if they are empty or not and people will just leave half drunken beers everywhere in your house/dorm

makes sense now

Sounds a weird word at first, but it's fine to use.
Satros has a good example.

lmao i think its empties. even my dad says empties.

why would people leave half drinken bottles/cans of alcohol around? thats kinda silly..

because they didn't pay for the booze

[quote author=Kar'Rina link=topic=3199.msg39755#msg39755 date=1281925350]
lmao i think its empties. even my dad says empties.

why would people leave half drunken bottles/cans of alcohol around? thats kinda silly..
[/quote]

its mostly girls, they will get preoccupied and put it down or decide to not have anymore, or decide to go get food or go to the bars, whatever the reason, every morning after parties there's always a ton of half full beer cans laying around

[quote author=Kar'Rina link=topic=3199.msg39755#msg39755 date=1281925350]
lmao i think its empties. even my dad says empties.

[color=red]am have never been to party. why not finish every drank?[/color]
[/quote]

AmbulanceParty wrote:
[quote author=Kar'Rina link=topic=3199.msg39755#msg39755 date=1281925350]
lmao i think its empties. even my dad says empties.

[color=red]am have never been to party. why not finish every drank?[/color]
[/quote]
[/quote]

more like kar is probably that person, because she sees something shiny, puts her beer down, and forgets about it

Satros wrote:

AmbulanceParty wrote:
[quote author=Kar'Rina link=topic=3199.msg39755#msg39755 date=1281925350]
lmao i think its empties. even my dad says empties.

[color=red]am have never been to party. why not finish every drank?[/color]
[/quote]
[/quote]

more like kar is probably that person, because she sees something shiny, puts her beer down, and forgets about it
[/quote]

Or she's drinking, but has to put it down because she has to put her hands up because they're playing her song while all of the butterflies are flying away.
All so she can herp her derp like yeah.

Fuckin empties. How do they work?

.O thanks guys. idk when i used to go to parties with my ex friends everyone would just bring their own drinks, so yeah you did have to pay for them lol. like we'd usually each buy a bottle of something, then just spend the night mixing it with juice that we also brought. i mean we'd share if it was like 'hey, wanna try this?' or 'hey is this too strong?' or something but nobody would just leave half empty bottles/glasses of stuff =S

I would just say "After you're done put your cans in here motions bag"

Plain and simple. The term "empties" does not exist as a noun.

TwoSlot wrote:
I would just say "After you're done put your cans in here motions bag"

Plain and simple. The term "empties" does not exist as a noun.

Oh u mad, I was at a bbq and my friends mom was like, im going to get a bin for empties and I was like  :megusta:

Also:

:troll:

lmaoo bporrs pretty serious about not using the word empties.

also, i still think that  :megusta: looks more angry than anything. so i got all confused when sat posted it in a not-angry-type way. >.O

Bporr EVERYONE uses empties :) Even ESL people use the 'empties'

lmaoo. yeah. its true, it seems to be quite the universal phrase..

what?

what are you saying 'what?' to?